روسی میڈیا کس طرح لوکاشینکو کے بیلاروس کو بچانے کی کوشش کر رہا ہے

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin


“بیلاروس کے صدر الیگزینڈر لوکاشینکو نے بتایا ،” میرے ساتھ ایماندارانہ رہنے کے لئے آپ کا شکریہ اس ماہ کے شروع میں آر ٹی کے بانی ، مارگریٹا سیمونیان۔

انگریزی زبان کا ایک ٹیلیویژن نیٹ ورک ، آر ٹی پر ، بہت سے مغربی ناقدین نے کریملن نواز پارٹی کو پھیلانے کا الزام لگایا ہے۔

سمونیان ، اے سابق جنگی رپورٹر ، سپوتنک کے سربراہ بھی ہیں۔ انہوں نے ماسکو میں بڑی بڑی عمارتوں پر قبضہ کیا ، ہزاروں اچھی طرح سے معاوضہ لینے والے رپورٹرز کو ملازمت دی اور خریداری ، ویب سائٹوں ، سوشل نیٹ ورکس اور موبائل فون ایپس کے ذریعہ درجنوں زبانوں میں خبریں پھیلائیں۔

سیمونیان بیلاروس کے دارالحکومت منسک پہنچے ، جس میں تین روسی ٹیلی ویژن نیٹ ورکس کے اعلی اینکر موجود تھے ، اور 8 ستمبر کو ، لوکاشینکو نے انہیں تقریبا دو گھنٹے میراتھن دیا ، انٹرویو، 9 اگست کو ہونے والے صدارتی انتخابات کے بعد ان کی پہلی۔

سابقہ ​​اجتماعی فارم کے چیئرمین لوکاشینکو ، جو ایک سرمئی کمبوور اور شیور مونچھوں کے حامل ہیں ، کا دعوی ہے کہ وہ انتخابات میں کامیابی حاصل کر رہے ہیں۔

لیکن تقریبا 200،000 بیلاروس باشندے روزانہ ہنگامہ آرائی کرتے رہے ہیں ، اور یہ کہتے ہیں کہ ان کے کہنے پر دھاندلی کا ووٹ تھا اور سابق سوویت قوم کو 9.5 ملین ہلا کر رکھ دیا گیا ہے۔

لوکاشینکو نے عوامی احتجاج سے بچنے کی کوشش میں پوتن کی مدد کی کوشش کی

کریملن نے مظاہروں کو روکنے کے لئے طاقت کا استعمال کرنے کی دھمکی دی ، لوکاشینکو کو 1.5 بلین ڈالر کا قرض فراہم کیا – اور متعدد مقامی صحافیوں کے احتجاج چھوڑنے کے بعد بیلاروس کے ٹیلی ویژن پر ہونے والے مظاہروں کی کوریج کو “بہتر بنانے” کے لئے تجربہ کار اسپن ڈاکٹروں کی ٹیمیں بھیجی گئیں۔

لوکاشینکو نے 21 اگست کو کسانوں کے ایک گروپ سے خطاب کرتے ہوئے کہا ، “کارکنوں کے بعد ان کی باقی امدادی اڈے ،” ، میں نے روسیوں سے کہا کہ – ہمیں صرف تین صورتوں میں صحافیوں کا دو گروپ دیں ، یہ جدید ترین ٹیلی ویژن نیٹ ورک کے چھ یا نو افراد ہیں۔ ریاست کے زیر انتظام پودوں اور کارخانوں نے احتجاج میں شامل ہوکر درجنوں ہڑتالیں شروع کیں۔

آر ٹی نے 32 رپورٹرز بھیجے ، اور مزید تین روسی نیٹ ورکوں نے متعدد عملے کو روانہ کیا۔

پہلا آر ٹی نیوز ٹرک 18 اگست کو منسک میں دیکھا گیا تھا اور دوسرے روسی نیوز عملے کے کچھ دن بعد وہاں پہنچے تھے۔

“ظاہر ہے کہ ان کے بعد کسی سوراخ کو پیچ کرنے کے لئے رکھا گیا تھا [local] “ماہرین وہاں سے چلے گئے ، اور پھر روس نے بیلاروس کے لئے میڈیا مہم چلانے کا آغاز کیا ،” جرمنی کی بریمن یونیورسٹی کے محقق نیکولے میتروخین نے الجزیرہ کو بتایا۔

اوسطا بیلاروس کے باشندوں نے مظاہروں پر ٹیلی ویژن کی رپورٹس کی ترمیم ، سر اور ٹینر میں فوری طور پر ڈرامائی فرق دیکھا۔

تقریبا 2،000،000 بیلاروس لوکاشینکو کے خلاف تقریبا روزانہ ہڑتال کرتے رہے ہیں [Tut.By/Reuters]

“منسک کے رہائشی الیکس ، جس نے اپنا آخری نام روک رکھا ہے ، نے الجزیرہ کو بتایا ،” نفرت کی سطح ناقابل یقین حد تک بڑھ گئی۔ انہوں نے کہا ، “اور وہ اکثر بیلاروس کو بیلا روس کہتے ہیں ،” یا وہائٹ ​​روس ، جو اپنے پڑوسی کو فون کرنے کا ایک خصوصی روسی طریقہ ہے۔

نئی اطلاعات میں غیر متوقع طور پر لوکاشینکو کو بتکا (بگ ڈیڈی) کہا جاتا ہے ، یہ عرفیت زیادہ تر روس میں استعمال ہوتا ہے اور بیلاروس کے سرکاری زیر انتظام میڈیا کے نامہ نگاروں کے ذریعہ اس سے دور رہتا ہے۔ انہوں نے یہ بھی الزام لگایا کہ وہ امریکہ پر احتجاج کا اہتمام کررہے ہیں – اور ان کا رابطہ پولینڈ ، لتھوانیا اور جمہوریہ چیک سے کرتے ہیں۔

انہوں نے اپنی کوریج اور تجزیے کو “رنگ انقلابات” ، یوکرائن ، جارجیا اور کرغزستان میں مغربی نواز بغاوت کے لئے کریملن کی اصطلاح ، اور روسی عہدیداروں اور سرکاری سطح پر میڈیا کے ذریعہ غیر ملکی بیان کرنے کے لئے “غیر ملکی ایجنٹ” جیسے اصطلاحات سے بھر دیا۔ فنڈز فراہم کرنے والی این جی اوز اور رائٹس گروپس۔

میڈیا پیشہ ور افراد نے روسی کوریج کے معیار کو مسترد کردیا ہے۔

“بیلاروس کے ایک جلاوطن صحافی نے الجزیرہ کو بتایا ،” یہ ہیچ ٹیچر کی ملازمتیں ہیں ، کوئی چنگاری نہیں ہے۔ “

روسی میڈیا ٹیموں کو کیا مدد ملتی ہے یہ ہے کہ زیادہ تر بیلاروس باشندے روسی بولنے والے ہیں اور کئی دہائیوں سے روسی ٹیلی ویژن دیکھتے رہے ہیں۔

1994 میں شروع ہونے والے اپنے اقتدار کے دوران ، لوکاشینکو نے روس کی مدد کی اور بیلاروس کی زبان کو پسپا ہونے کی حیثیت سے مسترد کردیا۔

روس میں ، کریملن کے حامی نیٹ ورکوں نے بھی اپنی کوریج کو تبدیل کرکے لوکا شینکو کے اپنے یو ٹرن کی عکاسی کی۔ 9 اگست کو ہونے والے ووٹ سے قبل ، انہوں نے کریملن پر بیلاروس کو الحاق کرنے کی کوشش کرنے کا الزام عائد کرتے ہوئے ، ایک روسی مخالف ہسٹیریا پر اپنی انتخابی مہم چلائی۔

ٹیلی ویژن چینل کے ایک آزاد چینل ، نیکسٹا کی میڈیا رپورٹس کے مطابق ، تصاویر اور فوٹیج کے مطابق ، میڈیا کی رپورٹس کے مطابق ، روسی ٹی وی ٹیمیں حزب اختلاف کے جلسوں کے دوران تباہی کے درمیان اچھ standا کھڑی ہیں ، جب پولیس نے مظاہرین اور آزاد صحافیوں کو زدوکوب کیا اور ان کو حراست میں لے لیا۔ احتجاج پر معلومات کا ذریعہ۔

تاہم ، سیمونین کی آر ٹی سے تعلق رکھنے والی ایک ٹیم گرفتار ہوگئی ، مارپیٹ کی گئی اور تین دن تک فاقہ کشی کی۔ لیکن ان کے باس نے آنکھیں بند کرنے کو ترجیح دی۔

“انھیں حراست میں لیا گیا ، ایک دن گزرتا رہا ، دو ، تین۔ انہیں کھانا کھلایا نہیں گیا۔ مارا پیٹا گیا۔ آپ کو یہی کام کرنا پڑے گا ،” سیمونیان نے مسکراتے ہوئے انٹرویو کے دوران لوکاشینکو کو بتایا۔

“آئیے اس واقعے سے متعلق کتابیں بند کردیں ،” لوکاشینکو نے مختصر وقفے کے بعد جواب دیا۔

ماسکو میں ایک ایوارڈنگ تقریب میں روسی صدر پوتن اور چیف ایڈیٹر براڈکاسٹر آر ٹی سیمونیان شریک ہیں

روس کے صدر ولادیمیر پوتن نے ماسکو ، کریملن میں کریملن میں ایک تقریب کے دوران آرڈر آف الیگزینڈر نیویسکی کو سجانے کے بعد ، روسی نشریاتی ادارے آر ٹی کے چیف ایڈیٹر انچیف کو پھول پیش کیا۔ [File: Evgenia Novozhenina/Reuters]

“خوشی سے ،” سیمونین نے بیمار کرتے ہوئے جواب دیا۔

لوکاشینکو نے “ایمانداری” کے لئے سمونین کا شکریہ ادا کیا لیکن ان کے اپنے تبصرے اور مشاہدات بیلاروس کے شہروں کی حقیقت کے منافی ہیں ، جہاں دسیوں یا اس سے بھی لاکھوں افراد روزانہ مارچ کرتے ہیں۔

سیمونیان نے منسک سے ایک براہ راست کراس کے دوران کہا ، “میں کوئی مظاہرین نہیں دیکھ رہا ہوں۔ وہاں کوئی نہیں ہے۔” “میں ان کے دروازوں پر دستک دیتے ہوئے تلاش نہیں کروں گا۔”

لوکاشینکو کا انٹرویو روسی صدر ولادیمیر پوتن – اور ماسکو کی “مدد” کی تعریف کے ساتھ تھا۔

66 سالہ نوجوان نے بار بار 67 سالہ پوتن کو “بڑا بھائی” کہا اور ان کے “خصوصی تعلقات” کی تعریف کی۔

پوتن نے ، روس کے آخری بقیہ آزاد نیٹ ورکس میں سے ایک ، دوزڈ ٹی وی کے اینکر ، ٹخن ڈزیاڈکو نے کہا ، “یہ صرف ایک ناظرین کے لئے ایک انٹرویو ہے۔”

“سوزرین سے اس کی ملاقات سے قبل اس نے کسی وسیل کی مدد کی تھی۔”

پوتن کو روس کے مغربی گھر کے پچھواڑے میں ، قوم میں جو کچھ ہورہا ہے اس سے بظاہر خوفزدہ ہے کہ حال ہی میں کریملن کو غیر متزلزل خود مختاری کا گڑھ سمجھا جاتا ہے۔

ناقدین کا کہنا ہے کہ روسی “میڈیا مشیروں” کی آمد کریملن کی کوششوں کو روک سکتی ہے جو روس میں ایک دن ہوسکتا ہے۔

جلاوطن روسی حزب اختلاف کے رہنما اور سابق سیاستدان جنڈی گڈکوف نے الجزیرہ کو بتایا ، “بیلاروس میں جو کچھ ہو رہا ہے وہ روس کے منتظر ہونے کا ایک ممکنہ اور ممکنہ منظر ہے۔”

لوکاشینکو اس رائے کی بازگشت ہیں۔

انہوں نے انٹرویو کے دوران سیمونین کو بتایا ، “اگر آج بیلاروس کا خاتمہ ہوا تو ، روس اگلا ہوگا۔”

    .



Source link

Leave a Replay

Sign up for our Newsletter